BİZİ MASANIN DIŞINA İTMEK İSTEYENLER
MASANIN DIŞINA İTİLE
HALİSA İLAHİLERİNİN HEPSİNİ BURADAN OKUYABİLİRSİNİZ
HALİSA İLAHİLERİNİN VİDEOLARIN BURADAN İZLEYEBİLİRSİNİZ

8 Nisan 2018 Pazar

ALİ İLE ÖMER BENİM KARDEŞİM


Ali ile Ömer benim kardeşim
Harun ila Yahya benim sırdaşım
Bağlum’dadır bak benim mezartaşım
Mehmet Baba cennette arkadaşım.

Varmı bunun üstüne laf söyleyen?
Bu bir yalan böyle bir şey yok diyen!
Bu bir imza.Görsün işte görmeyen
Hem kalmasın artık bilen bilmeyen.

Sözler benim kalem benim kime ne?
Yazan eller Ahmed’inse size ne?
Varın yazın siz de bunun üstüne
Mürekkebi Mehmet Baba verirse.

Kul Ahmet demezler mi ya namıma?
Ezelden yazılmış benim alnıma
Yaraşmaz ki eza vermek şanıma
Ancak ölür kasdedenler canıma.

Müridin bir isteği olsa Can’dan
Hemen olur vakit geçmez aradan
Hazinesin sana açmış yaradan
Kim ne söyler kim ne anlar buradan.

Bunların hepsi hak ve hakikattir
Anlayana bilene meziyettir
İnanmayana ise eziyettir
Onun sonu herkese bir ibrettir.

Ben söylerim Kul Ahmet alır yazar
İhvanlar bunda şaşılacak ne var?
Ben demeden dedi demen ey canlar
Diyenlere sorun bilirler onlar.
          * * *
KUL AHMET

Hiç yorum yok: